طراحی نمای ساختمان

  • ۰
  • ۰

بازسازی و نوسازی را می توان جزو آن دسته اصطلاحی دانست که بسیاری از افراد از شنیدنِ آن وحشت دارند. اما زمانی که پای یک بازسازیِ اصولی در میان باشد، همه چیز فرق می کند. تغییر دکوراسیون و تعمیر عیوبِ خانه، غیر قابلِ اجتناب و در برخی موارد ضروری هستند. گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس، در این مطلب با چیدانه همراه شده تا با اشاره به مراحلِ بازسازیِ واحدِ مسکونی واقع در عظیمیۀ کرج، برخی از اصولِ اساسی را شرح دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس

بازسازی، از الف تا ی

قبل از هر چیز، علتِ بازسازیِ منزل از تغییر در سبک و دکوراسیون منزل گرفته تا اصلاح آسیب هایی که گذرِ زمان بر جانِ خانه نشانده، باید مشخص شود. در این منزلِ مسکونی، بازسازی از صفر تا صد و بر اساسِ نیازِ کارفرما انجام شده است.

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس

یک منزلِ ایده آل

بدیهی است که مراحلِ طراحی و انجام عملیاتِ بازسازی بر اساسِ خواستۀ کارفرما و با رعایت اصولِ استاندارد انجام می شود. بنابراین، قبل از شروعِ عملیات طراح در مورد سبک دکوراسیون، تغییراتِ ضروری و فعالیت های مورد نیاز با کارفرما صحبت کرده و به نتایجِ مشترک رسیده­ اند.

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس

از سقف تا کف

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس، اولین و مهم ترین گام در بازسازی این خانه را، بررسی وضعیتِ لوله کشی و اطمینان از استحکامِ ستون ها می داند. برای این منظور، تمامی دیوارهای قدیمی تخریب شده اند. همچنین برای نوسازی طرح سقف، آرک های قدیمی را هم تخریب کرده اند.

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس

سرعتِ عمل با تیم حرفه ای

مواردی که ذکر شد تنها بخش ابتدایی از این پروسۀ پر زحمت به حساب می آیند. محاسبۀ زمانِ مورد نیاز با توجه به حجمِ کارِ پیشِ رو، یکی از وظایف گروه طراحی داخلی است. به این ترتیب با زمان بندی مشخص، در کمترین زمانِ ممکن، بازسازی انجام می شود. گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس بازسازیِ این منزلِ صد متری را در طولِ مدتِ یک ماه به پایان رسانده است.

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس

قدمِ بعدی در بازسازی

بعد از اینکه تمامی مشکلاتِ ساختاریِ بنا شناسایی و رفع شد، نوبت به قدم بعدی که اجرای طراحی دکوراسیونِ داخلی است می رسد. در این مرحله، تیمِ متخصص بر اساسِ طراحی مورد تأیید کارفرما، طراحی و ساختِ کمدها را آغاز کرده و پس از آن سرویس های بهداشتی و فضای آشپزخانه را نیز بازسازی کرده است.


 تعویضِ پنجره ها، یکی دیگر از کارهای اساسی است که در بازسازی این واحدِ مسکونی مد نظر بوده است. در نهایت با نصبِ کاغذ دیواری، کفپوش و قرنیز، نمای نهایی دکوراسیون داخلز اجرا شده است.

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس

آشپزخانۀ درخشان

گروه تخصصی بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوتیس، برای طراحی دکوراسیونِ آشپزخانۀ این منزلِ مسکونی، مصالحِ کاربردی را با وسواس انتخاب کرده است. طراحیِ این آشپزخانه به سبکِ مدرن و با کابینت هایی از جنس "های گلاس" صورت گرفته است. این نوع کابینت در واقع زیر مجموعۀ ام دی اف است که ظاهری براق دارد و همین امر موجب می شود تا محیط آشپزخانه بازتر و شادتر دیده شود. علاوه بر آن، های گلاس ضد خش بوده و مات و کدر نمی شود؛ اما در مقایسه با ام دی اف معمولی قیمتِ بیشتری دارد. در این پروژه، انتخابِ طرحِ ساده برای کابینت ها، تا حد قابل توجه ای هزینۀ مصرفی را کاهش داده است.


منبع: چیدانه

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • arian kavosh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی